Tjena mors i galors!

Tjabba tjena hallå!

Hur står det till? Imorse vaknade jag vid halv sju, en timma senare gick jag upp och börja rota i garderoben. Gick sen ut en stund på baksidan och roade mig i det fina vädret.
Runt två kom Lelle förbi, och vi satt på framsidan och drack hallonsoda, skit mysigt med solsken, god dryck och trevlig sällskap.
Efter nån timme åkte jag in till stan för att leta efter en förelsedagspresent till mormor från familjen, hon fyller nämnligen år imorgon. Men efter ett dussin affärer gåendes i ett par 10 cm klackar fick jag nog och ringde mamma och sa att jag gav upp. Då var hon redan påväg till centrum för att köpa en pressent till mormor, fastän hon redan bett mig. Hon tänkte alltså göra mitt jobb förgäves, jag var inne där helt i onödan. Så jag åkte hem..
Mamma var tvungen att åka till Felix ny skola för ett skolmöte så då passade jag Felix nån timma. De värsta med små småsyskon är att dom inte kan läsa själva eller förstå engelska, och ville verkligen kolla på spiderman, så där satt jag och läste i olika röstlägen för de olika karaktärerna.. Nu är hon tillbaka iallafall och jag är fri.

Lägger in en dagens lite senare, nu ska jag... ja gissa? såklart till min myshörna =)

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0