Tokio hotel in the hills

Var det nån mer än jag som kollade på The Hills idag på mtv och fick värsta chocken när introlåten var självaste Ready, Set, Go! av det fantastiska bandet Tokio hotel? Det är så sjukt, dom  var pyttesmå och alla tyckte jag var vrickad som lyssnade på ett tyskt band då när jag först öppnade ögonen för dom.
 
Har ni sett och hört att de var med i mtvs amerikanska TRL eller vad det heter? GAAAALET!  Här kan ni se det klippet.

Shit, kommer ihåg när jag var så chockad över att punkt shop sålde en t-shirt med th för ett par år sen och nu är de precis över allt! De hänger två afficher på dom i väsby cetrum, t-shirtar i varenda "turkaffär", bilder i alla tonårstidningar, de pryder tom MTV byggnaden i Times Square!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0