Tokio Hotel på Conan O'Brien

Fan vad förbannad jag blir! Jag visste att Tokio Hotel skulle komma på svensk tv med deras uppträdande i den Amerikanska showen ConanO'Brien, men inte fattade jag att det skulle komma så snart!  Det visades första gången på tv4+ måndagen 19 Maj kl 00.05 och sen visades det i repris tisdag 20 Maj kl 06.00 och kl 13.10. FAN FAN FAN! Var det nån som kollade på det? Aja, man ska inte gråta för smält smör, och ärligt talat tyckte jag inte det lät särskillt bra... Kanske berodde det på att den studion inte har nått bra ljud över huvudtaget som vissa påstår, eller så tog nervositeten över eller vad som helst!

Här har ni, som också missade det, videon;




2008-05-09 Conan OBrien
Uppladdat av myonlyeverglow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0