Vill du ha dig ett gott skratt?

Kolla då på mig. Nu sitter min tandställning på. Det ser förjävligt ut. Satte in den igår morse, fattar inte hur folk omkring aldrig klagat på hur ont det gör ett par timmar senare? På mig gör det skitont, så jag kunde inte sova så bra i natt. Sen är det så orättvist hur nästan alla andra passar i det, på mig ser det ut som tänderna har ruttnat bort och att dom är jättekorta.. Men den goda nyheten är att min tandläkare sa först att det kommer ta ca. 2 år, men har nu ångrat sig och säger max 1½ år och med lite tur kanske bara drygt 1 år! Snacka om att jag är lättad. Sen är det ganska jobbigt att när jag pratar så visslar det till då och då pga av metallrälsen.. Ganska pinsamt, för ibland låter det rätt högt. Och varför berättade inte tex. Johanna eller Felicia hur mycket maten fastnar? Jag menar, märkte inte ni det eller så? :p Jag hatar det iallafall, men jag får väl stå ut ett par år.. :'(

Har förresten köpt ett par nya skor, ett par svart sandaletter i skinnimitation från din sko. Ska verkligen leta upp min kameraladdare så jag kan ta kort på dem, för bilden på skorna från hemsidan ser inte riktigt likadan ut som de gör i verkligheten, -de är mycket snyggare :D

image290

Din sko 349:-

Ska käka nu, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Ida

lula, jag saknar dig!!

2008-05-22 @ 12:21:31
URL: http://idabarck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0