ELLA SUPERSTAR!

Först och främst vill jag bara tacka alla tjejer som var hos mig i lördags, jag hade jättekul och blev verkligen asglad för alla era fina dyra presenter, seriöst, ni måste verkligen älska mig<3


Sen angående min visning på lördag... Det har uppstått ett problem, alla som ville komma får antagligen inte plats =( Men Hasse skulle återkomma till mig imorgon så vi får se vilka det blir.. Dom kostar iaf 150:- styck och är v.i.p platser.


Och till huvudnummret, Ella, kommer bli katternas no.1! Hankatterna kommer hänga upp bilder på henne i deras kattlådor, honkatterna kommer hata henne men älska henne i smyg, för hon ska nämnligen vara med på tv! Det är inte helt bestämmt ännu men det verkar som om "Hitta Hem", som jag tror visas på tv 4, vill filma oss hur jag räddade livet på henne och tog in henne hos oss. :D DET FÅR NI INTE MISSA!

Nu ska jag sätta mig på träningscykeln och cykla en mil, not.. Wish me luck

Kommentarer
Postat av: Linda

we sure love ya :D vilken tid är det på lördag?! jag jobbar ju

2008-11-27 @ 13:05:20
URL: http://nerdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0