GO LULA, IT'S YOUR B-DAY!

GOOOOD MOOOORNING SVERIGE!


Som alla vet fyllde jag år igår, och på lördag tänkte jag ha en liten tjejmiddag här på lördag. Tyvärr får vi bara plats 10 stycken vid bordet men det kan bli trevligt iallafall :p Är du bra kompis med mig så är du antagligen bjuden men för säkerhets skull kan jag skicka ett litet medelande på fejjan eller så.

Puss på er =)

Förresten, måste bara höra om det är någon som vill gå på min visning nästa helg? Man måste förboka biljetterna och jag vet inte om dom kostar något.. :/ <3


Kommentarer
Postat av: Linda

vilken tid är den?! jag vill gå om jag inte jobbar :)

jag bjuder in mig själv, jag vet att du vill bjuda mig. eeeehhehe ;)<3

2008-11-19 @ 21:53:24
URL: http://nerdy.blogg.se/
Postat av: mmm

jag villllll

2008-11-19 @ 23:13:14
Postat av: your lover

MmmmmmmmMikkan!!

2008-11-23 @ 17:33:04
URL: http://luula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0