you people make me sad

vad är det med all drama? Varför kan ni inte för en dag bara komma och vara glada för min skull? Massa jävla trassel om vilka som ska komma och inte komma, vad spelar det för roll för er? Det är inte dom ni ska träffa, det är meningen att ni ska komma för min skull. För mycket att begära? Nej, jag tycker faktiskt inte det.
Jag har gjort mitt bästa att bjuda in dom jag tycker passar, nu har jag även uteslutat kompisar eftersom alla inte går ihop, men jag tycker det är så dålig stil.. Och det är inte bara en som reagerar utan de är många utav er. Jag vet inte ja, kanske jag måste ställa in hela skiten!



Men för er som kan ställa upp för en gammal  vän och dyka upp, men är rätt fantasilösa så kommer en "önskelista" här. :p Jag kommer inte på allt jag önskar mig varje gång en ny människa frågar så det är bäst att samla det på ett och samma ställe.

~vodka/gin
~patyklänningar/toppar stlk. 34 (Om ni hittar nått på rea eller så)
~guld och silverpennor
~smycken
~annan dricka
~vad ni vill egentligen, spelar ingen större roll, jag blir glad för allt :D


Kommentarer
Postat av: isa

men lula, det spelar stor roll. vi vill ju fira dig men jag känner verkligen ingen,och du har ju själv sagt att det inte är kul med tjejmiddagar när du inte känner nåra..

2008-11-21 @ 20:52:31
Postat av: mikkan

isa du känner mig (H) eller nja, lite men endå! kom kom kom =)

2008-11-22 @ 13:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0