Herre, min skapare!

Är det ett skämt eller? B-kändisen Heidi Montags superlåt Higher har äntligen hittat hit.
Allt, verkligen allt är ju bara så fel! Vad tänkte hon egentligen? Pr-trick? Hon ser ut som en glamourmodell som försöker byta karrär, och totalmisslyckas. Det var fan det värsta jag sett i hela mitt liv.

Kolla på den, men se till att vägen till toaletten är oblockerad utifall du inte kan hålla kvar magsyrorna.

Heidi Montag - Higher

Kolla gärna på flera spännande event Heidi haft för sig med sin bf Spencer (som ser ut som en ful gubbe)

Kommentarer
Postat av: Simon

DISSAAAAAAAAAREEEEEEE

2008-09-23 @ 12:55:50
Postat av: felicia R

Hej vännen (känns lite konstigt efter så lång tid). Aja tänkte bara ifall vi kunde höras vore kul. Superfin blogg iallafall jag messar dig i veckan så kan vi kanske hitta på nåt. Kram felicia

2008-09-24 @ 23:07:08
Postat av: luliii

hej felicia! Shit vad läskigt att du hörde av dig just denna vecka, jag har tänkt att ringa dig varenda dag typ! Vad kul, messa på du bara så kanske vi kan ses snart :D<3

2008-09-25 @ 22:33:03
URL: http://luula.blogg.se/
Postat av: jtudeen

holaa luula, vetu, tänkte bara medela att jag har börjat lyssna på en låt som påminner enormt mycket om dig, vet verkligen inte varför. Har du lyssnat på den här förut http://www.youtube.com/watch?v=KCkmIyC6v00&feature=related ?

Den är asbra iaf :) Hoppas allt är bra, kram.

2008-09-26 @ 17:20:58
Postat av: lula

haha, vafan? Jo det är ju en 90-tals klassiker, älskade den när jag var mindre, speciellt att "dansa" till den (dvs lägga sig ner och hoppa upp igen) Fattar inte hur du relaterar den till mig bara, du kanske har sett mig dansa till den? ;p



take care Johanna :)

2008-09-30 @ 21:54:28
URL: http://luula.blogg.se/
Postat av: Johanna

I just did, har ingen aaaning om hur. Jag har snarare hört dig sjunga den :P

2008-10-01 @ 22:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0