Top Model 10

Hur många av er där ute väljer Top Model före Idol och Ugly Betty? Kanske inte jättemånga, men jag gör det iallafall. :p Jag, som jag hoppas att ni andra där ute också gör, hejar på Fatima och Anya. Båda är så jävla vackra och tar vackra bilder redan efter så här lång tid, för lets face it, dom har bara gjort 10 jobb ever. :p Jag tycker faktiskt att det är första gången som Top Modell verkligen har med potensiella supermodeller, dock fattar jag inte vad Whitney fortfarande gör kvar? Visst, hon kanske är fin, men knappast high fashionabel? Inte bara pågrund av hennes kropp, men jag ser inget speciellt i den tjejen. Hur ser ut som vilken blond tjej som helst, och beter sig som det också förövrigt. Enligt mig skulle hon passa i Slitz. Men jag är rädd att hon faktiskt kan kamma hem det här, eftersom Tyra har en tendens att vara så naiv, hoppfull och speciell, och det suger. Ifall hon vinner blir jag besviken. :p


Helst vill jag nog att Fatima ska vinna, jag tycker att hon är så jävla vacker, redan från första gången jag såg henne har jag hejat på'na. (Dessutom tycker jag att hon likna min kompis Felicia lite, på näsan tror jag.)


Vem vill ni ska vinna?


Kommentarer
Postat av: Linda

fatima är ju värsta bitchen :p jag vet vem som vinner, höhö

2008-10-01 @ 11:33:02
URL: http://nerdy.blogg.se/
Postat av: filippa

Whitney vinner

2008-10-01 @ 16:47:37
Postat av: Johanna

hahah besvikelse :P

2008-10-01 @ 22:25:51
Postat av: mikkan

hahah orka säga xD lol

2008-10-02 @ 11:14:42
Postat av: fröken fisförnäm

jag tycker att det var bra att whitney vann :)

2008-10-04 @ 09:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0