walla

Hejsansvejsan, hur är läget?

Satt nyss och kollade på Idol på fyran och granskade vår nya jury och måste faktist erkänna att jag är riktigt nöjd. Speciellt med killarna, tjejen va söt men hon hade inte så mycket att komma med, eller, hon verkar inte riktigt på samma nivå som dom andra. Fast det är bara mitt första intryck, det kan ju ändras. Föresten, är det någon som vet om Anders Bagge och Laila Bagge möjligtvis är gifta? syskon? Konstigt sammanträffande annars. :P

Okej, det jag egentligen vill ha sagt är: håller ni inte med om att hot mama Andreas Carlsson är jäävligt lik Gary Sinise från CSI NY? Jag trodde fan det var han först. :p

Det var nog allt, sov gott hörrni!


   
   Andreas Carlsson?                                                              Gary Sinise?

Kommentarer
Postat av: lollo

Luula hängeru inte med? De två Baggarna har vart gifta!

2008-09-05 @ 15:41:43
Postat av: Ida

Hej lula! det var länge sen. Hur är det med dig nu för tiden? :)

2008-09-09 @ 11:36:00
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0