03:36

Varför kan jag inte sova? Inte för att jag försökt direkt men.. Jag chansar på det! Bara så ni vet så har jag ätit en kladdkaka själv varje dag i 3 dagar i rad nu.. Hade planer på att köpa en till idag men var tvungen att stoppa mig själv eftersom jag inte har nån annan framtid än att ta tag i modellandet(?).. Käkade två cheeseburgare på donken innan vi solade och när jag kom hem igen hade mamma fixat grillad kyckling, potatisklyftor och beasås till mig och det satt fint. Men nu är jag hungrig igen, måste nog laga mat innan jag går och lägger mig.. Vill inte sluta lyssna på min spotify lista heller, den är så braaaaa hihihi






hahah fail att mina ögon nästan stänger sig själva och gör att jag ser ut som en crackhoe, känner mig inte trött men ser jävligt trött ut. kul för mig.... not =(


sööööt kissikatt!!!!  ella i bakgrunden menar jag, min säng är mysigt obäddad! SKYLL PÅ JONAS


jag dör, hon e så söööt. PUSSPUSSPUSS


och hon älskar sin mamaa<3

jag vet att jag kommer bli en creepy ensam kattkärring när jag blir äldre =) Eller nej, Ella och Gussi är dom enda katterna jag gillar =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUUUUSSSIIII:D

miss you lula:(

2009-08-21 @ 14:49:49
Postat av: lula

saknar dig med isa =( jag ringer dig senare i veckan! PUSS

2009-08-24 @ 13:55:36
URL: http://luula.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0