babybro down

Tjenamors! Vad är nytt? Isa är back in town! Hon saknade mig för mycket hehe :) Babybro har brutit 12 cm i sitt vänstra lårben och har legat inne på sjukan sen torsdag. Han lekte kull och trilla så trillade någon över honom och knak. Först opererade dom in en stålpinne rakt igenom benet som dom sen hängde i ett snöre med vikter på andra sidan så att benet skulle dras ut men då skulle han få ligga så i nästan 2 månader och inte kunna röra sig, så idag opererade de in massa ståltrådar i hans ben istället, så att han kan ta sig fram i rullstol och senare på kryckor. Kul att vara 7 år och redan ha ett pajat ben! =) Vart helt chockad när jag kom till sjukhuset första gången, hans lilla lår var 3-4 gånger så stort pga svullnaden, insåg först då hur illa det var. Vart skraj såklart när mamma ringde, men trodde ändå att han skulle få gipsa och gå på krykor några veckor, jag har också brytit mig några gånger och då var det bara på med gips och sen klart.


bebbiiii<3

Igår var vi iallafall i Häggvik med Jocke och hans vänner. Jocke var söt och sa skumma grejer som vanligt haha, och idag har jag bara lökat med Mikkan! Nu ska jag käka igen, mamma är äntligen hemma och har gjort mat åt mig, c ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0