blablablalbla

Tja bloggen. Nu ligger jag åter igen i sängen och har bara musik som sällskap, men jag klagar inte. Oliver är in town, han är en glad prick från Malmö och han är här endast för att träffa mig! Not.... Nejmen kommer träffa honom antingen imorgon eller lördag vilket ska bli askul för han är en av de charmigaste och roligaste killar jag någonsin träffat. :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, kolla runt på fejjan och några bloggar antar jag? Juste, kan säga att Stockholm kommer få nöjet att ha en av Sveriges snyggaste killar bosatt i sig. Skojar inte, hunk, modell ofc, det var så jag träffade honom. =)
Tänk på en grej, jag tänder inte på killar i min ålder längre? Över 20 är det senaste kravet, högst 21 hehe. Jag gillar när dom kan hämta en med bilen så man slipper ta bussen eller be morsan köra en! Sen att dom kan gå på systemet är inget minus hehe. Dom är snyggast i den åldern dessutom. Btw är Oliver 21 hihi....

Vi glider in till stan imorgon istället efter att Mikkan slutat skolan, sen ska vi ha kräftskiva och sen får vi se vad som händer! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0