blablalbla

Tjaaa bloggen! Gissa vart jag ligger? Hehe,  jag älskar den här soffan, hade nån sagt att jag var tvungen att ligga i den för resten av mitt liv hade jag fått ett litet leende på läpparna och sagt okej. Mikkan kommer över snart, ska lämna Queffs solbrillor och säga hejdå. Fast egentligen bara lämna glajjorna, hon bryr sig inte så mycket om mig tror jag.... :(

Skoja, Lumi e bäst foevah. Har inget att skriva om, en gång hade vi en tjej som heter Nara som bodde hos oss i 7-8 månader, hennes favoritband var Queens of the stone age och Band of horses. Jag har lyssnat som fan på qosa men knappt på boh eftersom jag inte kom ihåg vad dem hette.. Kul att jag har hittat dem igen, hihi.

sämst inlägg, förlåt =(

Kommentarer
Postat av: junas

BAND OF HORSES = DEPP :|

2009-08-07 @ 15:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0