heheh

Hehe sitter ligger fortfarande kvar i min lilla koja. Vet inte om jag någonsin lämnar den, lär bli en sleepover här inatt iallfall. Jag är ganska nöjd. Jag har inte gjort mig fin, bara snackat med Mikkan och Jonas, så som det ska vara, soft som fan. Behövde nog en paus. Börjar dock bli lite hungrig, 5½ timmar i soffan tär fan på en. Men det är det värt!

Förresten är det dags för mig att börja uppskatta det jag upplevt, inte deppa över det jag vet jag går miste om, pointless!  :D

tänkte visa hur ful jag är just nu och hur mysig min soffa är men det går tydligen inte att ladda upp några bilder.......


VAD GÖR JAG??? ni ser kojan till höger, iallafall pyttelite av den ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0