mitt liv med jonas, typ ;s

Okej, igår skrev Jonas ett inlägg i min blogg, länkade mig i sin blogg, la upp bilder och jag vet inte vad bara för att han vill att jag ska börja skriva igen, så jag gör väl det.. =)

Igår var jag och Jonas inne i stan och hade det fan ovanligt bra. Kom hem med några påsar iallafall, Jonas köpte fulaste tröjan ever som detstår " I <3 SWEDISH GIRLS" i turistaffären påväg till centralen.. Jag sa det som ett skämt att han borde köpa den, han tyckte det var en bra idé, dåre. Samtidigt som jag älskar att shoppa med Jonas hatar jag det.. Han övertalar tvingar mig alltid mig att köpa plagg som jag aldrig kommer använda. "UUH, du får jättestora tuttar i den, köp den". Vad hände med den överdrivet tighta nitklänningen du så gärna ville att jag skulle köpa? Hur många gånger har jag använt den?

Nu sitter jag hemma hos Jonas och han är i duschen. Vi ska snart käka, och det kommer bli så jävla pinsamt. Älkar Micke, Jonas papi, men hans nya tjej råkar vara mammas fd bästakompis, och jag hängde med hennes dotter när jag var mindre och har varken snackat eller träffat dom på 10 år. Vet inte vad jag ska säga.. Skitsamma, gör det för Jonas skull...... (fan vad han tvingar mig till saker :o)


wish us luck!

Kommentarer
Postat av: christinaaaaaaa

jätte fin blogg!:) ha en bra kväll!

2009-08-04 @ 23:49:17
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0