nattblogg

Hej bloggen. Ligger här i sängen och väntar på att Jonas ska bli trött, han har suttit framför datorn nu i över en timma och kollat på lägenheter eftersom han har bestämt sig för att vi ska flytta till ett eget place så fort som möjligt. Om ni inte visste det så har Jonas bott hos mig några dar nu. Vi har några som vi är intresserade av och ska åka och kolla på, men det är svårt att hitta 3:or som inte kostar allt för mycket men ändå är softa och fräsha, eftersom att jag och Jonas inte är ett par vill vi helst inte dela rum...... Säger inte att vi garanterat SKA köpa egen lya, men det skadar inte att kolla.

Vill egentligen skriva om nått helt annat men vågar inte riktigt. Tycker inte så jättemycket om att låta randoms veta om alla mina känslor samtidigt som jag vill att alla ska veta vad som egentligen händer.. Har märkt att jag förresten aldrig skriver om mina andra kompisar och fester och liknande? Bara typ om Mikkan och Jonas..  Vet inte varför riktigt.

Kanske lättar på hjärtat lite senare inatt, beror på hur länge vi är vakna. Puss så länge!


en av lägenheterna vi ska åka och kolla på, ser dyrare ut än vad det är, vilket är soft som fan ;D

Kommentarer
Postat av: Mysan

såg snygg ut :)

hoppas allt är bra med dig?

2009-08-08 @ 22:19:07
URL: http://myafsolhem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0