onsdag =)

Hej bloggen. Fuckat inlägg igår, tycker  jag låter patetisk och som om mitt liv kretsar kring honom, -det gör det inte. Jag har haft askul de senaste dagarna och blir bara lite sentimental när jag tänker på det. Så ni vet! :p

Idag vet jag inte vad jag ska göra riktigt, ska passa på och träffa Isa en stund nu när hon är hemma i väsby, Sen träffa Mikkan och eventuellt dra på fest ikväll. Vi får se hur det blir helt enkelt. JUSTE, idag kommer Adde hem också, Men han kommer säkert bara sova ikväll.... jaaaajaaaaa

Fick nyss ett sms av Isa som sa att jag ska röra mig ditåt så vi hörs senare, puss<3

Kommentarer
Postat av: fina

på nakenbilden har du jättestora bröst men i verkligheten små myggbett....

snacka om pinsamt.

åh vaddå lik kenza?? önsketänkande!

2009-08-05 @ 18:20:59
Postat av: lula

men ägg, det är inte jag på bilden, det är Giselle Bündchen. Och jag har aldrig påstått att jag är lik Kenza?

2009-08-07 @ 02:17:40
URL: http://luula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0