r-r-r-random

Tja bloggen. Var med Isa hela dagen igår, hade det jättemysigt. Rolle lagade god mat och vi snackade om min framtid av nån anledning.. Har inte träffat Isa på ett tag eftersom hon har flyttat till blablabla (kommer aldrig lära mig vad det heter) Gick hem till mig och var taggade på fest som fan, förade och upptäckte att mina cigg nästan var slut. Bestämde oss för att gå till statoil och Addis hängde med, fastän han var supertrött :D Vi hade några ställen vi kunde dra till men när vi suttit ett tag vid BK vart vi trötta och otaggade som fan så vi drog tillbaka hem till mig igen och sov..

Vaknade, drog hem till Isa, spelade badminton i bikini och softade vid poolen. Gick tillbaka till mig, duschade och åkte sen till nån thairesturang med Isa och familjen. Gick till ica och fick böta för filmen Jonas lånade för några dar sen, åkte hem. La min i vår överdrivet sköna utesoffa på framsidan och där ligger jag fortfarande. Bästa stället i världen!


Mikkan är inne i stan med Queff men kommer hem  vid 2 kanske, får se om vi hookar då, hon är som sagt min andra halva och drar till Bryssel imorgon så jag vill träffa henne innan hon åker. :)

Vet inte vad jag ska göra tillsdess, ligger väl kvar här om ingen råkar komma förbi och rädda mig.. :D

puss å bajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0