rubriker suger

Waddap bloggen? Jag har tappat alla mina läsare, är  tillbaka på en tvåsiffrig nivå igen. Men det är lugnt, jag bryr mig inte, lämna ni mig, det gör alla andra också..</3

Solade med Jonis idag, inte fan vart jag brunare för det... Älskar dock att ligga i solarium i värmen, jag ligger alltid och typ kommer på filmer där jag är huvudpersonen, -stjärnan om jag ska vara helt ärlig. Egentligen ligger jag bara och ruttnar med alla mina önsketakar... Hm, gick hemifrån 6 och kom hem vid 9. Vet inte riktigt hur det gick till? Sen pratade jag i telefon med Mikkan i 2 timmar. Vi var inne på sex, vet inte varför? Vad kan man egentligen säga om sex i två timmar? Jag hatar att prata om sex nu för tiden, eller nja halvsanning. Jag hatar att prata om mig själv och sex, gillar att höra andras historier och sex i största allmänhet. Vet inte vad det är med mig, jag har blivit riktigt konversiell och avslöjar aldrig nånting längre. Mikkan hatar det, förut gav jag alltid henne överdrivna beskrivningar och detaljer haha. Fast då gillade hon det inte och nu är det allt hon vill höra? Wazzap with that?

Vad är det här för jävla inlägg? Är förvånad att jag ens har några läsare, vem vill veta det här om mig egentligen.... :p

Imorgon ska jag möta upp Mikkan i min favorit skola, Rudbeck, och sen rulla in till stan. Det är allt jag ska göra imorgon, kul liv...

Okej, läste igenom inlägget lite snabbt nyss.. DEPP, varför deppar jag över allt? Det här har blivit en mensblogg eller klimaterieblogg om ni föredrar det. Imorgon ska jag skriva ett glatt inlägg :D Iallafall försöka..

puss på er =) om ni vill får ni kommentera så ni visar att ni faktiskt läser det jag skriver! :D haha ni kommer aldrig göra det buhuuu


Aw, jag och Anton Körberg (som står i bakgrunden) är homies om ni inte visste det :D

Kommentarer
Postat av: junas x)

mikkan is a horny bit*h

2009-08-21 @ 10:26:58
Postat av: Anonym

det där e väl inte anton? :O

2009-08-31 @ 00:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0