söndag

Skulle på visningen idag, vi gick vilse.. Haha så jävla ovärt, men dom har visning imorgon igen så det är bara att gå in på eniro och försöka igen imorgon. En skum sak som förekom därborta var att ALLA cyklade? Jag vet inte varför, vart typ chockskadad för vi såg fler cyklister än folk som gick vanligt. Aldrig vart med om nått liknande, räknade en gång dom vi såg och då var det 10 cyklar inom typ 50 meter. Nåväl..

Åkte in till stan, köpte en kavaj och ett par leggings. Aldrig varit så nöjd med det jag köpt förrut. Känns bra för en gångs skull! Annars köper jag bara grejer för att, nu kände jag att jag verkligen älskade båda plaggen. Om det nu är intressant att veta... Hm.. Vad mer? Vi käkade där inne också, men nu är jag hungrig igen..

Om ni vill veta en annan sak som jag nyligen upptäckt? Jag är blåst. Vet inte vad som hände, jag föll för skitsnack! :p Så var det med det!

Jonas lockade med kladdkaka och film hemma hos honom ikväll, kanske skuttar dit. :) Annars vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, egentligen vill jag gå ut med mina leggings hehehehhehe.

PUSS PÅ ALLA SNÄLLA. ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie

visa bild på det du köpte då :)

2009-08-09 @ 18:17:14
Postat av: junas

haha jävla cyklar xD sjukt

2009-08-09 @ 18:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0