TRÅkig nattbloggning

Wouh, såg nyss att det är fler än jag som är vakna vid den här tiden, känns asbra! :D Vet egentligen inte vad jag gör uppe, har precis käkat mat och sen tvättat mig så det vore smart att gå och lägga sig nu. Vet inte vad det är men jag har inte kunnat sova bra alls de senaste veckorna, sover knappt alls rättare sagt. Igår var första gången på länge som jag sovit mer än 3 timmar, sov då 6 timmar, 3am till 9am. Tycker det är skönt att ligga och tänka och älta saker, samtidigt som det suger för man kan inte ändra det som hänt. Syftar inte på något speciellt, utan jag kan ligga och tänka på allt till ingenting.

Jag saknar Mikkan, och cowboy dansen. Var länge sen jag var utan henne såhär länge, det suger. Hon är trots allt min andra halva, spelar ingen roll hur jävla förbannad jag kan bli på henne, hon är fortfarande alltid no 1.

Ikväll låg jag och Jonas i en soffa och trängdes, käkade god kladdkaka och kolla på dålig film.. :p Men det var nice, Isa frågade dock om jag ville med till Edsbergparken men orkade för en gångs skull inte. Får se till att träffa henne imorgon, innan hon drar igen..
 
Förlåt att min blogg är så jävla tråkig just nu, men jag har ingen kamera (den vart ju stulen på hultan</3) och min dator är så jävla seg så det orkar jag inte sitta på så jag har inga bilder. Jag älskar den här bärbara datorn, förutom att jag tycker det är ganska svårt att skriva på den, dock har jag blivit bättre :D


Hoppas ni har en trevlig kväll, eller ja, natt. Hörs väl imorgon. Nån som frågade om jag kunde lägga in bilder på det jag köpt idag så kanske gör det :D hihi det är kul när ni ställer krav.

NU VILL JAG HA VÅR GH-FIESTA

Kommentarer
Postat av: junas

vadå trängdes haha xD fuck u

2009-08-10 @ 11:33:01
Postat av: Cheyenne

Hej Lula! Allt bra med dig? Det var ju ett tag sedan som vi hördes,höhö.



Tänkte bara kolla med dig,vart du ska gå i höst och sådära,själv är jag fast i Vilunda ;)



Ta hand om dig gumms! Puss

2009-08-10 @ 19:04:19
URL: http://svartsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0