tråkiga inlägg :D

Anonym om värd kväll:
nu slutar jag läsa din blogg, du skriver aldrig nåt!


Heheheheh ups.. Kanske ska skriva då, inte för att jag har något speciellt att skriva om. Sommarlovet är slut för alla som nu går i skolan, suger för mig för nu har inte jag någon att vara med.. I helgen hade Mikkan ff, men inte gjorde vi något åt saken. Eller jo, i fredags hade vi lite utav korvfest hemma hos henne, drack och softa med Adde, Jesper(?), Queff och Jacob. Adde fick en toppen idé och lyfte upp mig och skämta om att kasta i mig i poolen, det gjorde han inte för att jag gick med på att bada om jag fick hoppa i själv.. Vi började klä av oss och jag kom på att jag hade vita underkläder only så jag försökte lite snyggt med "Eh, måste bara in och kissa först" för att kunna smita in och byta om till typ mormor trosor eller nått, men då lyfte han upp mig och hoppade i.. Jag hann ta av mig kavajen och tightsen, men inte min tröja och inte fan var det kul när Adde drog fram simglasögonen..

I lördags hade vi kräftskiva hemma hos mig, var jättemysigt och planen var att gå hem till Mikkan sen och styra upp något. Drack snapsar btw, det är inte så äckligt som alla säger? Får ett sms av Jack som frågar om vi vill hem till honom ikväll och Mikkan ringer och säger att hon vill dit så vi drar dit. Vart överdrivet, pinsamt lurad av Mattias.. :( AHOLE som fan, vi skulle hem till Mikkan och möta upp några och softa där istället och Mattias sa att han ville med. Så tog han Niclas öl som han var tvungen att lämna tillbaka precis när bussen kom, så Mikkan åkte hem och jag fick gå efter Mattias eftersom han inte vet vart Mikkan bor. Han blåste mig, han höll kvar mig hos Jack i typ 2½ timmar, slutade med att jag fick ta taxi själv till Mikkan.

Väl hos Mikkan var det bara hon, Adde och Busch kvar. Vi gjorde inte så mycket för att jag var iallafall på asdåligt humör, dom var väl trötta? Klockan var ungefär halv 3. Men jag och grabbarna spelade iallafall snurra flaskan och jag fick dom att göra äckligaste grejerna, det var kul hehe >:D

Ska nog härma Kissie lite senare och göra en sammanfattning av min sommar =)
bajsbajs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0