gda

Waddap bloggen? Igår var jag på bio med Oliver och hans två kompisar Oliver och Adam eller Anton eller vad det nu var. Vi såg Inglourious Basterd och den var löjligt bra så alla borde se den! Lär gå och se den igen med Mikkan sen hehe..

Idag ska jag åka till min gamla kassa skola och snacka med en lärare, vet inte vad hon gjort men fel är det iallafall.... Men förhoppningsvis löser det sig för det kan bli så att jag går tillbaka till skolan.. Det är inte kul att bara sova på dagarna och jag vet att jag aldrig kommer ringa till stockholms gruppen eller söka annat jobb hehe.. Eller jo, men inte just nu. Isåfall blir det Rudbeck, det är den enda skolan jag vill gå i!


hm, update: åker imorgon istället, dom är inte där och svarar inte i telefonen =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0