värd kväll

Gick hem till Isa igår kväll, gäller att passa på när hon är back in town. Sebbe bjöd på bullar och Sophie och Anna kom också över. Satt ute mestadels av kvällen, gick in och spelade töntiga spel på fejjan, kollade på Robotar (där jag fick pilla på Sebbes hår nästan hela filmen, han bad tom om det, får aldrig göra det annars...) Gick ut igen med Isa och Sophie, dom andra gick och la sig för dom är lite tråkiga. Var jättemysigt och jag fick en av mina rätt så kända skrattattacker för Isa berättade en rolig historia så jag skrattade kanske i 10 minuter. =) Jag kan få så extrema skrattattacker så folk blir tillslut irriterade på mig och ber mig lägga av, men jag kan inte hjälpa det.

Ikväll vill jag flippa med Isa, det är troligtvis hennes sista kväll här i 194 så det skulle vara kul att hitta på nått, vi får se hur det blir.

Nu ska jag käka klart min paj och vaniljsås som råkar vara dagens frukost och är löjligt god,  sen hoppa in i duschen och sen göra mig iordning för dagen.

Have a nice day! :)



the one and only Isa

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu slutar jag läsa din blogg, du skriver aldrig nåt!

2009-08-19 @ 11:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0