hultan

Hehe orkar inte skriva om hultsfred, kopierar Mikkans istället. Vi hade roligare än vad hon får det att låta som men skitsamma. Min kamera blev snodd sista dagen så det blir inga bilder tyvärr :(

dag 1: kom till hultsfred helt alone, väntade på lula i e och en halv timme på en läskig fotbollsplan brevid en tjej som va jättekonstig.. uuh. lula kom och jag hittade cassey och johanna å dom! vi skulle gå in på campingen men min biljett va cp så jag fick gå och skriva ut en ny. kommer in på campingen och ska sätta upp tältet, det behöver vi inte göra för att 4 fulla människor sätter upp det åt oss! hehe. sen gick vi och käkade äcklig wok, som såg god ut. sen gick vi och la oss kl 12 och fick sova brevid världens största äckelpäckel.

 

 dag 2: fick sova 2 timmar, är arg. vaknar upp i värsta värmeböjlan och sovit med smink på, känner mig äcklig med lockigt hår. går upp och vandrar till stan typ 30 min bort, köper frulle och en hink. kommer tillbaka till campingen helt död. går och tittar på franz ferdinand och drar tillbaka, käkar en langos (som va äcklig med ost på) gick tillbaka och spelar uno med taiba och olivia. började hänga med skåningar som va coola.

 

dag 3: vaknar upp runt 11, sköönt. regnar ute, igen och det är inte najs. chillar vid tältet med lula. drar och ser white lies i regnet. pappa kom också! springer iväg till killers som va asbra! kollar på ludacris som va fett cool. idag gick jag och lula även i spöregnet i typ 45 minuter för att få duscha i badhuset, där åt vi en god macka.. mmm.. dissade takida höhö

 

dag 4: regnar - igen. äckelgrannarsna spyr, kissar och spottar på en gunghäst och en hatt som är inhägnat i en liten hage mitt i gängen. jag mår illa. spelar kort när det regnar. kollar på kartellen som va lite läskiga. sen drog vi och kollade på madness och mando diao. sedan drog vi och kollade på ismen, som ÄGDE. och vilka träffar vi inte senare på kvällen? jo ismen hehe. dom tyckte nog vi va lite konstiga. hängde med skåningarna. oliver raggar även på lula. "voulevous avec moi? couche?". ett äckelpäckel vid namn adam från usa försöker titta på lula när hon byter om. det är läskigt. jätteläskigt. en jättecreepy kille öppnar vårat tält och tittar in, jag vill skrika och lula drar igen tältet.

 

dag 5: kollade på lorentz och m.sakarias som va skitbra! det spöregnar ute och jag och lula vill hem. kollade på promoe och gick och packade ihop grejerna. vandrar mot pappa som plcokar upp oss. jag får släpa på ALLT... mindre kul. pappa hämtar oss, jätteblöta och döda. kommer hem till växjö, får feber - naaajs

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0