hultsfred 09

Imorgon tar vi festivalbussen och drar iväg. Kan inte påstå att jag är jättesugen, men skitsamma. Det kommer bli soft att sitta ute bland folk och dricka öl och bara komma ifrån väsby. Påtal om öl kommer det bli jättehetsigt imorgon.. Eftersom vi kommer vara tvugna att ta en tidigare buss kommer vi få springa runt och skaffa allt vi behöver..

Jag kommer inte stanna till sonisphere, jag vill tillbaka så fort som möjligt..  Hade vi fått plats i bilen hade det varit en självklarhet, men det får vi tyvärr inte.. Även om jag jättejättejättegärna vill se Metallica och Linkin Park så vill jag se en speciell grabb mer :) Som jag förövrigt saknar nu, mer än någonsin.

jaajaaaaaaa nu kör vi!

SÖT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0