pusspusspusspuss

Vad söta ni är!!!!!!!!! Trodde inte jag skulle ha så många läsare med tanke på att jag inte skriver längre, men jag ska fan bli bättre nu!

Igår var jag först med Jonas på Tiger och jag har aldrig varit så besviken i hela mitt liv, jävla skit. Vill inte ens snacka om det så vi går vidare.. Jack och Claes kom och hämtade mig så åkte vi hem till Jack och kollade på Hangover och den var fan bättre än jag trodde.  Max och Mikkan var också med en stund men kom och gick ganska hastigt. Åkte hem och kunde verkligen inte sova. Tror jag var vaken till halv 7, tror aldrig jag haft så svårt att sova? Vet inte ens varför jag inte kunde sova, kanske var jag inte tillräckligt trött..

Imorgon drar jag iallafall till götet där Adde, Anton och Kim är. Vi ska tälta, softa och supa om jag förstått allt rätt? Skitsamma, kan likaväl åka dit, spelar ingen roll egentligen vad vi gör =)

Idag ska jag inte göra nånting, packa? Ha det bra hörrni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0