sonisphere

Jag har sett Metallica live, jävligt nära. Och David fångade James första plektrum! Jag tycker att det är så jävla stort och det är lätt en av de bästa upplevelserna jag varit med om. Efter det gick vi till tältet igen och softa och drack, men tråkiga som de är gick dom jag var där med och la sig runt 4, så det var bara jag och två av våra grannar kvar. Jävlar vad kul vi hade då, dom hade tjatat om att bada hela dagen men jag sa att jag inte ens toppar min tå i det där äckliga vattnet, men runt 5-6 tog dom sig ett nakendopp iallafall. Försökte i ungefär en halvtimma att få ner mig också, jag skulle tom få ha på mig min bikini, bara jag hoppade i, det kunde dom fetglömma. Det såg ut att vara iskallt i vattnet men dom var iallafall i i några minuter, fast dom stog bara där :s Tillslut simmade dom runt varandra en stund och sen sprang dom upp, spritt srångande nakna. När vi skulle tillbaka till tältet får Patirk en jättebra idé(...) och slänger mig över axeln och springer hela vägen, fortfarande naken.. Inne i deras gigantiska och snustorra tält dansar de i fula gallon byxor och lapdansar över deckade grabbar, jag stod och vek mig av skratt. Fick lite liv i en av grabbarna som vart död i timmar och då när han vaknat gick vi andra och la oss. Vi var fyra stycken som trängde in oss i ett litet hörn, fattar fortfarande inte varför för deras tält var så jääävla stort, iförsig kom det randoms lite då och då och la sig i tältet och sov, så det kanske var lika bra. Orkar inte skriva mer, men dom grabbarna var jävligt roliga, bjöd på sig själva hela tiden. Om jag orkar skriver jag nån annan gång vad vi gjorde mer. :)

vi hörs =)


dom jag åkte dit med hehe. önskar att min kamera inte blev snodd så jag kunde ha tagit biler här! =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0