waddap

Mattis fyllde 19 igår, grattis till honom. Hade några kompisar som vi satt och drack öl med, och innan dess satt jag och bror och groggade för oss själva typ. Innan jag gick ut iallafall var allt ur mig. :p Jag och Mikkan sprang runt lite överallt för att hitta rätt buss, åkte till rotebro, åkte tillbaka till väsby, mötte upp nicke, tim och henke och åkte till carlslund där putte och robin väntade. Chillade där och på mcdonalds. Jag hade inte lust att hitta på nått speciellt som alltid när jag tjaffsar med någon. Men det var soft och kul. =) Sen fick vi skjuss hem och det var soft det med.

Jonte frågade om jag ville hänga med till edsbergsparken och det hade jag egentligen kunnat gjort, det är fan tråkigt i väsby. jaja nästa gång. :)

Idag vet jag inte vad jag ska göra, Mikkan ville att jag skulle hänga med hem till henne och softa utomhus men jag orkar typ inte. Nu ska käka och duscha och sen får vi se vad som händer. :)

bajsbajs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0