bilder

Har inget att göra så jag går igenom några bilder på datorn. Jag älskar bilder, jag blir alltid asful på bild men det är ändå kul att ha i efterhand. Tänkte lägga in några till alla som har lika tråkigt som jag :)


Mars. Vinterjacka och snö, fan vad jag är glad att vintern är över!!

hahaha måste bara visa min extream makeover, när jag äter riktigt, riktigt mycket och spänner ut magen skulle jag likaväl kunna vara på smällen. Så nu vet alla det! (y)

innan


efter


snygga

förlåt, förlåt, jag skäms som fan, men okej. vi leker rebeller på vårat äckliga jobb... skitsamma, mikkan säg åt mig att ta bort dom! :p


mikkan är inte lika vig som jag ;/

ännu en jättefin bild, kommer inte ihåg den här kvällen, vi var säkert fulla

åh, egypten<3

haha åh! direkt från catwalken, såg en bortsrungen hund som vi var ute och letade efter i regnet, istället för att dra och festa med de andra modellerna. looooosers! :p
haha fråga inte mig varför mikkan trycker upp sin rumpa i kameran, själv står jag och dansar. FYFAN VAD VI ÄR TRÅKIGA!!


jävla dårar, vi satt med sophie och "rökte" vattenpipa mitt i vintern och pipan funkade inte ens. (y)

mamma mia

okej, jag vet inte vad det är för fel. vänstra bilden är gryyyymt snygg! :p


vet verkligen inte varför jag laddar upp äckliga bilder! skitsamma! lika bra att ni ser hur vi egentligen är.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0