creep

Måste bara berätta en sak också, som var hemsk.. Igår jag gick jag och Jonas hem tillsammans från Mikkan, och det var så jävla varmt att jag gick bara och klagade hela tiden på att tar killar av sig tröjan bryr sig ingen men om jag skulle göra det skulle det vara nasty.. Så tillslut knöt jag upp mitt linne till under tuttarna. Eftersom jag och Jonas inte bor grannar måste vi gå åt varsit håll och jag väljer att gå bredvid skogen vid breddenskolan då en äcklig jävla gubbe kommer gående. Ser verkligen hur har kollar in mig, ju närmare han kommer destå mer stirrar han. Jag tyckte det var fett obehagligt så jag drar för jackan typ, och när han är bredvid mig stannar han och säger "tjena sötnos vart är du på väg" eller nått såntdär.. Jag blir skiträdd, stirrar ner i marken och försöker gå snabbare. När jag gått förbi honom kollar jag bakåt för att se om han följer efter eller nått, men han står kvar och stirrar fortfarande på mig. ÄCKELPÄCKEL! Ringde Jonas dirket, typ livrädd. Jonas tycker att det är så jävla typiskt för vi skilldes verkligen åt kanske en och en halv minut tidigare... Okej, det här kanske inte var så jätteallvarligt, men jag tyckte han var jävligt nasty..

Så Jonas du ser, tjejer kan inte gå utan tröja på gatorna..:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0