måndag

Kom precis hem, ska plugga med Jonas.. Fett lame, han har en uppsats tills imorgon som han typ kräver att jag ska hjälpa honom med, dvs göra den åt honom.. Vi åkte till skolan och sen käkade vi på tiger. Jag var inte det minsta hungrig men vafan, tandori kan jag alltid äta. Jag och Jonas har failat hela dagen.. Fyfan! Men vi har haft kul... :p

Jag ska aldrig, ALDRIG gå till ungdomsmottagnigen i väsby igen. Fan vad pinsamt det där var.. Kul att jag var jätteäcklig idag också, hade typ 10 minuter på att göra iordning mig efter att jag duschat imorse.. JAJA

Jag tänker inte gå på avslutnigen imorgon. Aldrig, känner typ inga i min klass, bara typ 7 stycken och dom jag tycker om av dom kommer jag ändå träffa senare. Ska nog ut med Jonas iallafall, haha coola.... =)



Bilder från i fredags. våran lilla familj; jag, Jonas och Ella >:)

jag fick jonas att ta på sig en liten tubtop men han ville inte ha det på kort =(

jag vet inte vad som händer på bilden, vi bråkade om kameran och samtidigt som den knäppte kort. Ser bara benen :S

snygg brud..........

Tagen för 20 sekunder sen, Jonas pluggar :-B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0