midsommar

Okej, tänkte berätta om igår. Planen var ju att vi skulle grilla hemma hos mig eftersom mina päron åkte iväg till landet. Men planerna ändrades när vi blev bjudna hem till Linda mfl. Åt tårta och god mat och hade det mysigt :D Sen kom Sanna och vi drog alla hem till Emman i Solna. Det regnade som fan men som tur var hittade jag ett lila litet spiderman paraply som sen försvann? Iallafall, satt där och spelade ett hemmagjort spel, det var kul för Emelie piska fan mig och jag klarade mig från Danne! Eller spel, kort som säger hur mycket man ska supa typ.. Efter nån timme gick jag, Emman och Tim ner till statoil som låg långt åt helvete och köpte cigg. Det tog så jävla lång tid att jag hann inte tillbaka hem till henne utan var tvungen att möta upp Mikkan och Sanna för att ta sista tåget. Fast det gör ingenting, vi hade rätt kul. :p Drog hem, satte på mig mjukiskläder och gick upp till Mattis, Tobbe, Jonatan och vilka det nu var. Satt där och drack öl och chillade. Sen kommer jag inte ihåg hur men jag snackade med Mattis Rotberg och han ville att vi skulle åka dit (JOBBIGT MED TVÅ MATTIS I SAMMA INLÄGG :O) så jag och Jonatan tog cykeln hem till Linus och hängde med dom ett tag. Drack mer öl och sen åkte tillbaka.

Gick och la mig vid 6 nånting och kunde inte somna först, och sen vaknade jag klockan 9. Så jag sov alltså mindre än 3 timmar i natt? Vet inte varför, men jag är inte det minsta trött, eller bakis för den delen! Först låg jag och skrek efter mamma för att jag ville att hon skulle laga mat åt mig, men hon stog i duschen och hörde inte mig... Min plan att få mat i sängen sprack. Jag gick upp och åt ett helt paket gnoccie som egentligen är 3 portioner, hehe. Det satt bra!

Nu har jag bara lökat, ska hänga med Felix och hans kompis en stund tror jag hehe.


coola gänget!


hahah skyll på jonas för den här bilden! DET VAR HAN SOM BÖRJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0