nattbad

Hehehehe igår drog jag och Jonas till Mikkan runt tolv och dog oss ett litet nattdopp. Fett mysigt och kul som fan. Efter att vi duschat drog Jonas och jag och Mikkan kollade på Bedtime stories, som var helt okej, men när den var slut kom vi på att vi tyckte att den var ganska dålig. Den var slut runt 5 och varken jag eller Mikkan var särskillt trötta.. Så vi låg och kollade ut genom fönstret en stund och bestämde oss för att sova ute i hängmattan istället. Låg där tills Mikkan vart kissnödig så vi gick ner för gatan där Mikkan kissade och sen vid 7-8 somnade vi i hängmattan. Bästa stället jag sovit på i hela mitt liv. Förutom att en jävla motorcykel skrämde livet ur mig..


hahah jag vet att min bikini överdel åker upp hela tiden, ville bara slänga bort den igår -.-

haha snygga

la bomba

söt!

jävla badkruka! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0