piss

Buhu, varför regnar det för? Jag ska sitta ute imorgon och då vill jag fan inte att det ska regna :( Jonas  och jag har varit fett duktiga och städat på baksidan, eller alltså.. Vi har spolat vatten på utemöblerna... Fan att vi inte hann få hit våra nya möbler, det hade varit chill. Aja, vi får väl sitta på dom där fula jävla stolarna en sista gång. Tessie ringde för en stund sen och sa att dom skulle ha spelkväll och frågade även om jag hade kvar några nintendo 64 spel och det är klart jag har det (jag och Mikkan låg uppe till 3 igår och spelade Mario kart >:D) så jag och Jonas kanske drar till Sandra lite senare och spelar.

Vi var och köpte lite smågrejer idag, eller min morsa har redan köpt allt till mig typ, men dom andra köpte lite mat. Jag köpte brieost, en till cola (som ingen kommer dircka -.-), kladdkaka och en tidining. Nu ska jag fan läsa min tidining och käka min kladdkaka! VI hörs ;D

Jag vill ha sol och värme! :(

Kommentarer
Postat av: junas

och jag ska snart käka , fett hungrig :|

2009-06-18 @ 18:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0