sämst start på sommarlovet

Shit, hade verkligen sämsta kvällen igår. Gick verkligen omkring och deppa sönder. Jag är bara så jävla trött på att sitta i väsby och träffa samma människor och göra samma grejer hela tiden. Sen att alla jävlar är över 18 så att dom åtminstonde kan ta sig utanför väsby gör ju inte saken bättre. Jag blir bara så jävla avundsjuk på alla som kan gå ut och ha kul, träffa lite andra människor, göra lite andra grejer. Åkte iallafall med Mikkan och Linda in till stan igår eftersom de skulle på Rudbecks slutskiva och ha askul. Jag ville vara med dels för att bara få komma ut hur väsby och sen för att Linda flyller 18 så jag ville vara där på tolvslaget så jag kunde vara med och gratta. Det var inte meningen Linda att min bitterhet skulle gå ut över dig, förlåt<3.  Jag hann inte ens fram till klubben där skivan var på, utan jag var tvungen att dra rushen från Slussen till Centralen och verkligen kuta upp till pendelbanorna. Håll och mjölksyra säger jag bara.. På tåget satt jag om nu möjligt ännu deppigare och då kom det fram en grabb och frågade "varför en sån söt tjej ser så ledsen ut?" Haha han var jättetrevlig men gick av typ två stationer efter att han gick på, i sollentuna om nån vill veta ;p Han såg bra ut men jag orkade verkligen inte ens snacka med nån.

När jag kom hem åt jag Tiger igen, sen gick jag och la mig i sängen. Jonte ringde efter ett tag och vi snackade i typ två timmar och det behövdes för att jag blev på mycket bättre humör då. puss

Idag suger vädret igen, men jag ska nog träffa Jonas och kolla på film. Jag vill kolla på Disney så jag hoppas att han går med på det tillslut >:)

Kommentarer
Postat av: Linda

haha det gör ingenting bebi<3

2009-06-12 @ 17:44:02
URL: http://nerdy.blogg.se/
Postat av: mikkan

VAD DU LJUGER!!!!!!! du ville visst kolla på film!!!! nästa gång jag frågar om vi ska se på film så ska du säga: JA MIKKAN DET VILL JAG

2009-06-12 @ 21:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0