Skolavslutning

Hehe, gick inte till skolan som jag sa, men det trodde mamma så hon gjorde en asgod tårta åt mig! >:) Jag åt upp halva igår, så idag har jag halva kvar!!!!

Var hemma hos Cheyenne och firade henne först, GRATTIS! Sen drog jag och Mattis och köpte cigg och groggvirke och jag gick vidare till Jonas. Där satt han, Tim, Danne, Micke och Nicke. Vi satt och chillade med öl och musik. Efter ett tag kom Linn och Johanna också, men dom drack inget. Vi satt och snacka och skämta. Mikkan kom också, Sanna skulle komma men kom aldrig, och Jani, största partypooper kom inte heller. Han sov?! Sist kom Beccis, men henne hann jag knappt ens prata med. Grannarna började klaga så vi var tvugna att dra. Micke, Jonas farsa ville hänga med, synd att han inte gjorde det. :p

Iallafall, vi skulle hem till Beccis och hämta hennes busskort så att vi kunde åka någonstans, men när bussen kom trodde vi att alla var med eftersom Jonas som hängde med Beccis upp kom springandes. Beccis hann tydligen inte med, fett synd. :(

Vi drog till Carslund och gick till söderviks skolan, eller okej, JAG FICK ÅKA PÅ NICKLAS >:D Vi hängde där och Makki kom. Jag hade iallafall askul, det fanns typ 2 fester i hela väsby och ingen av dom verkade roliga så vi hade kul tillsammans istället! :D Juste, Anton sa att han var på en fest i närheten och att han skulle ringa lite senare om vi fick komma. Han ringde aldrig ;) Vi var säkert på den där planen i 2-3 timmar, men helt ärligt kändes det typ som 20 minuter. Sen började Jonas flippa. :p Och så drog han (lyfte upp/tvingade) med mig till några brudar som stog och skrek hej(?) Dom visste tydligen vem jag var, och jag har verkligen aldrig sett någon av dom. Iallafall hade dom varit på samma fest som Anton och sa att han hade blivit väldigt full och dragit hem, (de sa ganska många andra saker också) så vi bestämmde oss för att dra till donken istället. Det var stängt! Så vi drog till Statoil istället och jag fick typ vänta i en kvart på en torr mini pizza... Hehe men vi hade kul så det var lugnt. :)

Sen gick vi hem iallafall, var hemma vid 4 tror jag. Och även om vi inte var på nån fest var den här kvällen awesome. Vi satt ute hela kvällen och jag tror att vi hade roligare än de flesta. Det var kul iallafall, det måste vi göra om! :)

Juste, glömde att berätta om den äckliga tröjan. Jonas hittade en ful tröja vid fotbollsplanen som han tyckte var assnygg och ville ha.. Vi började elda den "för värme". (och jag brände mitt ben) Så den vart ännu äckligare men ändå insesterade han på att släpa på den där jävla tröjan.. Och när vi skulle gå hem han och jag frös jag som fan och bad honom att låna ut sin feta vinterjacka i 5 minuter, som han vägrade(!!!!!) Så han gick och höll om mig istället och det hjälpte knappt och han trampade bara på mina fötter hela tiden och tröck upp den äckliga jävla tröjan i mitt ansikte! Ville bara säga att jag ska göra det samma mot dig nångång Jonas.. :(


Johanna och Danne

Linn och Nicke

Micke, Jonas och Johanna

Jonas i ett nötskal...... :p (dom ramlade)

Tim, Mikkan och Jonas

Vi som var coola och gick till statoil >:)

Kommentarer
Postat av: juunas

haha fett nice kväll! tröjan ligger kvar i mitt rum dock ;|......



BTW BILDERNA ÄR GRYMT OSERIÖSA.

2009-06-10 @ 14:38:55
URL: http://norrena.se
Postat av: nicke

det vart en grym kväll :)

2009-06-10 @ 23:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0