sommarlooov vafan

Hej bloggen, första dagen på sommarlovet och jag har knappt gjort någonting. Det är iförsig mitt fel eftersom jag inte orkat och dessutom varit och jobbat själv. Iallafall har både Jonte och Isa frågat mig nu om jag vill hänga med till Edsbergsparken, men jag orkar fan inte. Det är dåligt väder och gräset är säkert dyblött så det är typ ingen idé. Sen drack jag upp allt igår och inga cigg har jag heller.. Imorgon ska jag iallafall till märsta och hämta Lula! Jag är typ nervös haha. Jag har aldrig tagit hand om mer än Ella och henne behöver jag bara ge mat och vatten till typ. Det värsta är att jag aldrig ens träffat henne, och vet ingenting om henne.. Jag hoppas verkligen att hon är rumsren iallafall!

Ska sitta inne och äta hela kvällen tror jag. Skulle ringa Jani sen iförsig, om han gör nått roligt i väsby kan jag dra ut, men fan inte att sitta ute i Sollentuna.

Nåväl, vi får väl se. Puss så länge =)

Kommentarer
Postat av: juunas

vädret sög så XD...

2009-06-11 @ 01:16:47
URL: http://norrena.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0