söndag

Hej bloggen. Har bara legat i sängen hela dagen och kollat på tv. Vill bara säga att jag kom och tänka på att när Ozzy, Mikkans boxer, var mindre satte han sig i Mikkans knä. Och det är väldigt ovanligt för han är inte kelig. Så känner Mikkan nått varmt i sitt knä och då har hunden skitit i hennes knä. Jag bröt ihop, kunde inte röra mig på säkert 15 minuter, roligaste jag varit med om!

Jag ska fan sätta på en film som får mig att grina, vet inte varför jag är sugen på det.  Inte nödvändigtvis för att den är sorglig, jag kan gråta av glädje. Det gjorde jag idag när Chuck (min framtida pojkvän) och Blair äntligen vart tillsammans. Fan vilken jävla nolifer jag är.... Aja ha det bra =)

Isa, det är lugnt. Ringer dig ikväll eller imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Linda

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA FYFAN VAD ROLIGT

2009-06-08 @ 14:12:18
URL: http://nerdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0