sool

Soft, äntligen börjar det bli sommar. Första rikigt varma sommarlovs dagen igår, låg mest och chillade hemma hos Mikkan med Jonas, Befan, Christoffer och Oliver. Jag badade aldrig, för dom andra ville inte, så Christoffer  tog en vattenpistol och blötte ner hela mig!!! Jaja, det var skönt iförsig, men nån dag ska jag hämnas... Vi satte oss och spelade plump också, jag vann som vanligt. Not. Typiskt att det ska vara hur fint väder som helst nu när jag snart drar till papa.. Iförsigt har dom också fint väder då kan jag tänka mig. Låg och pratade med Mikkan i typ en timma i solen tidigare idag och vi pratade bla om vad vi ska göra sen när vi åker dit, jag längtar! :D:D:D

Ska snart börja göra mig i ordning för lite senare ikväll ska jag hem till en kille som bor utanför väsby. Soft att komma bort från väsby, även om det bara är för en stund. Älskar att det kommer vara varmt ikväll också så det blir säker mysigt! :)

Ut i solen med er! Vi hörs sen, puss<3


Såhär gick jag omkring hela dagen igår, i Isas allderles för liten bikiniöverdel som trycker in som fan och som var mindre skönt. Måste verkligen köpa nya bikinins i veckan... :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0