Torsdag

Hej bloggen. Suuup? Har legat och sovit mer eller mindre hela dagen, förutom det såg jag Mtv Movie Awards och jävlar vad jag skrattade när bruden från Twilight tappade sitt pris. OMG, jag hade hellre inte vunnit överhuvudtaget om jag hade sluppit tappa priset. Men jag led med henne samtidigt som jag tyckte det var awesome. Undrar om någon annan har tappat sina priser förut? Jag tänker alltid att det ser ut som att alla ska tappa priserna men aldrig gör det, äntligen gjorde någon det :D Kul att dom förresten likaväl hade kunnat döpt om eventet till Mtv Twilight Awards. Jaja..

Något så förjävla stort och fantastiskt helt enkelt kommer att hända mig och jag vill verkligen skryta om det, skriva det i pannan vad som helst men det är en jävla hemlighet så jag får inte säga ett skit om det förrän det är över... Det är lame, jag vet att det skulle betyda så himla mycket mer till tusentals tjejer så jag vill egentligen att de ska veta om det och komma dit eller what not, men jag får inte... Jag är nervös iallafall!

Sohrab, jag vill träffa Luliiiiii nu, jag börjar bli trött på det här -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0