Träning

Helt ärligt, varför tränar inte varenda jävla människa? Jag har aldrig ens prövat att träna och jag fattar inte varför. Visst, det är säkert skitjobbigt i början men det måste ju ändå vara värt det! Jag tänker börja träna, så fort vi slutar jobba varje kväll så ska jag fan skaffa mig ett träningsschema. Jag vill träna rygg, mage, rumpa, lår och armar. Det kanske ifs är mer eller mindre allt som går att träna? Äh, jag vet inte, skitsamma. Speciellt nu när det snart är dags för att springa typ naken på stranden då är det inte så kul att inte känna sig helt bekväm i sin kropp. Jag vill inte ha några muskler direkt, jag vill bara se trimmad och hälsosam ut, någon som har förslag på bästa tränesättet då? =)

Ut och spring istället för att sitta framför datorn nu vafan!


kul att jag sitter och käkar godis samtidigt som jag skriver detta

Kommentarer
Postat av: junas

Skaffa en personlig tränare x)

2009-06-06 @ 02:02:12
URL: http://norrena.se
Postat av: mikkan

haha lol du vill inte ens cykla till jobbet.. vilket är bra träning. börja cykla med mig då ;p

2009-06-06 @ 02:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0