eh

Tjaaa jag har tråkigt! :D

Tre senaste:

Uppringda telefonsamtal: Jonas Norrena, Mattias Rotberg & Lellestjärt
Mottagna sms: Jonathan Mejia, Ida Brack och Lellestjärt igen
Msn konversationer: men det kommer jag inte ihåg!
Bästa händelserna: Vann stort över Jonas på kubb, Mario Kart och GH >:D
Sämsta händelserna: Blivit lurad av en kompis, sömnbrist och att vi inte hade någon mjölk kvar när jag vaknade ;(
Köp: Cigg, kladdkaka och partydryck hehe
Kramarna: Lelle, Felix, Robert eller Mattias
Pussarna: Pussade Lelle idag, Felix också, sen säkert Ella :D
Som sov i din säng: Jonte, Jonas och Mikkan
Filmerna du såg: När Harry mötte Sally, Batman Dark Knight, kommer inte ihåg
Låtarna du hörde: Love is my drug, det är typ den enda jag lyssnat på idag :D
Du åt: hah maten jag och Lelle lagade, kladdkaka och riskakor som smakade illa
Du ångrade: Att jag inte hängde med till landet på midsommar, sen ångrar jag nog inte så mycket mer! Eller jo, dumma sms på fyllan.
Tankarna: Jag tänker inte så mycket nu, är rätt tom
Du skrattade åt: Att Jonatan fortfarande sitter utanför mitt hus, en brud på bussen och när jag och Lelle blev attakerade av en stor nattfjäril.
Gångerna du var arg: Igår på Anton, på Mikkan och på mig själv


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0