vad är det för fel på mig?

Jag har flippat, totalt!!! Min kväll igår var helt cp, jag "gjorde slut" med killen jag tycker om, åt på donken själv (dock pratade jag i telefon hela tiden) hittade en sparkcykel och cyklade hem, tog bussen hem till Mikkan och gick direkt och la mig. Dessutom tror jag att jag har en slags känslopower knapp, och just nu står den på off. Det kommer inte bli kul när(/om) den går tillbaka till on igen, men det är smällar man får ta. ;p

Btw, Sveriges snyggaste kille bad mig komma in och sola och chilla typ med honom idag, haha är det värt eller? Fattar inte bara varför han vill att jag ska komma, han hänger med grymt snygga brudar, bla Kenza. Nåväl :p

PUSS OCH ADJÖ

Kommentarer
Postat av: Tessie

Man kan fan få såna flipp ibland!

Nej kan förstå om det inte blir kul sen, I know that feeling.



Gå och sola med honom!

2009-06-03 @ 13:39:34
URL: http://theresesj.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha philip? känn dig inte speciell xD

2009-06-03 @ 14:57:01
Postat av: lula

haha sluta sohrab, jag känner mig inte speciell.... :p

2009-06-03 @ 21:06:37
URL: http://luula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0