viva la france!

Ringde papa idag, han satt i möte eller nått men han kommer ringa tillbaka så fort han får mitt meddelande. Satt och tänkte på vad jag ville göra idag, och kom på att jag skulle likaväl kunna åka till farsan nån vecka istället för att sitta här hemma. Kommer nog bli lite sent att åka idag eftersom han inte ringt tillbaka än men känner jag honom rätt kan jag likaväl sitta på planet imorgon bitti. Iförsig tänker jag inte åka om han måste jobba mycket, är inte så kul att gå en vecka fram och tillbaka själv på Paris gator. Jag längtar till allt! Till Starbucks, käka på fancy resturanger, klä upp sig, vara trevlig emot äckliga rika gubbar, tillgång till allt man vill ha.. Och självklart att träffa min familj! Haha sen har jag såklart min granne, som bor i ett slott och ser ut som en prins. Jag har ju lovat att jag ska gå ut på en date med honom, haha.  Förra gången jag var där bjöd hans morsa in mig för att typ sitta och visa bilder på honom och berätta hans framtidsplaner och att hon var säker på att vi skulle passa och blablabla. Han var utomlands då så jag träffade aldrig honom. Tur det! Det var det pinsamaste och konstigaste jag varit med om, haha det är sånt man tror inte händer. Menmen, han är jävligt snygg så vi får väl se denna gång ;D

Hittade min systemkamera nyss som jag fick när jag var där sist, har bara använt den en gång och det var när jag var i Paris. Kan lägga upp lite bilder därifrån sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0