alla kissekatter

Fan alltså, jag har verkligen insett hur meningslöst mitt dygn är, och där av mitt liv. Jag sover på dagarna, åker och jobbar och är sen uppe hela natten. Jag fuckar inte bara min skolgång, utan jag själv blir hängig och trött och orkar inte umgås eller vara trevlig eller något såntdär allmänt. Jag måste verkligen ändra på allt. På riktigt. Så jag måste börja planera (för första gången i mitt liv -.-) pch bestämma en sovtid och allt sånt där.

Iallafall märkte jag själv hur tråkigt detta ämne var, så jag byter. Min homie Sohrab berättade nyss att han ska till Paris under påsk och jag hade även tänkt att åka ner dit under lovet, och det är ju perfekt! För papa jobbar ändå så mycket och då kan jag hänga med Sohrab istället :D Vet inte riktigt vad han ska göra där iförsig.. Han kanske också ska jobba 24/7.. Vad nu finest.se har där att  göra. Jaja, vi får se. Skulle det bli som jag föreställer mig skulle det vara askul! :D:D

Nu ska jag göra min i ordning, för jag måste gå och lägga mig snart.

God natt alla fans, simma lungt!

Kommentarer
Postat av: mikkan

om jag inte ska till sälen så kanske jag kan hänga med till paris?! ELEEEEH

2009-03-09 @ 00:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0