vafan :(

Solen är inställd pga oväder! Vafan, jag som verkligen lääängtat efter våren och lite värme så kommer all jävla snö från ingenstans! Jävla skit. :(

Vad har hänt idag? Stockholms gruppen har ringt för femtielfte gågnen och nu har vi bestämmt ett möte på fredagen. Passar på att dra in och käkar med mina homies när vi ändå ska in till stan >:D Jag röstar på pizza hut, Jonas e brun och säger fridays.. Vi får se hur det blir med det där. Jag ska duscha och sen sova, fastän jag inte är trött.

Rock n' roll, sov gott!

Kommentarer
Postat av: mr m

jag tycker också fridays! fast iaf äter jag inte så mkt kött och det har dom ju typ bara där. så kanske pizza hut eller kohpanjang. det är också gott.

2009-03-12 @ 17:47:29
Postat av: Anonym

vet inte vart jag vill käka än, kanske pizza hut, kanske fridays

2009-03-12 @ 21:54:47
Postat av: bbb

bb

2009-03-12 @ 21:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0