12 maj

Hehe om nån vill veta har jag 10 50cl och 1 33cl coca color i mitt rum...

Iallafall fick vi sluta lite tidigare idag, nu ska jag väl duscha som jag verkligen inte orkar!!! Köpte lite nya grejer idag igen, sen drog vi och käkade på donken, fast jag var inte hungrig eftersom jag precis käkat 3 pizzamackor, men 12 bitar mcnuggets och en cheeseburgare och en glass fick jag ner hehe :D

Jag längtar som fan till den 23 maj, det kommer bli så jävla häftigt! Tyvärr får jag inte berätta för någon vad vi ska få göra, jag vill verkligen skryta om det!!! :p Nåväl, ni kommer väl få reda på det förr eller senare!


Kommentarer
Postat av: Linda

MEN varför sa du inte till mig!!

2009-05-13 @ 00:07:01
URL: http://nerdy.blogg.se/
Postat av: juunas

jag vet redan vad det är ;)

2009-05-13 @ 12:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0