då kan man lika väl kyssa en parkeringsautomat

Som jag sa har jag haft en fett bra dag! Började hos tandläkeren med Mikkan och mamma, och Mikkan påstår att hon hade den roligaste stunden i hela sitt liv.. Jag tyckte inte det var så kul. Jag satt och ryckte när dom knipsa av tandställingen, spottade ut vattnet över golvet och kvälde och grät när dom gjorde avtryck av mina tänder.. ASKUL. Sen hade jag skitfina brillor på mig, synd att man inte fick ta hem dom. :(

Drog till Mikkans skola där fetaste dramat pågick, är trött på skiten så jag orkar inte ens berätta om det. Jag ville åka till Stinsen men Linda och Mikkan ville till centrum? Drog dit, gick igenom alla affärer eftersom vi skille till Tiger och käka lite senare och hade ingenting att göra. Köpte ett par skor och ett par solbrillor. Jag har nog alltid sett Mikkan skratta så mycket i hela mitt liv iallafall, och när hon skrattar blir jag på så bra humör :D

Fett god mat på tiger, men nu är jag hungrig igen. Mikkan ville inte gå till donken, och inte äta när vi kom hem till mig. :( Det får jag göra själv nu.

våra fina bilder<3



Mikkans nya skor ;)


Snygga på bussen :D Linda välkomnar dig in ;)



SNYGGINGAR!!

Kommentarer
Postat av: mikkan

keps + regn = äckligt hår

2009-05-06 @ 15:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0